Kościół Calvary w Santa Ana w Kalifornii został założony w 1930 roku. Od początku swojego istnienia stale powiększał swój zasięg, starał się być elastyczny i zaspokajać potrzeby lokalnej społeczności. Podobne cele w zakresie możliwości rozwoju i elastyczności przyświecały mu podczas prac nad rozbudową systemu nagłośnienia w kościele. Niedawno zainstalował pięć ekspanderów Allen & Heath DX164-W w podłogowych boksach firmy ACE Backstage.
„W naszym pomieszczeniu technicznym znajdującym się pod sceną posiadamy kontroler Allen & Heath dLive C3500 w konsolecie FOH z DM32 MixRack” – mówi Ryan Roehl, dyrektor techniczny kościoła Calvary. „Byliśmy już zaznajomieni z kolekcją ekspanderów audio „Everything I / O ” A&H, ponieważ mieliśmy na scenie przenośny DX168 z wejściami perkusyjnymi i jeszcze inny do nagłych zastosowań, używany od czasu do czasu. To nie był trudny projekt. Zdecydować się na pięć kolejnych jednostek DX i zamontować je na stałe na całej scenie tam, gdzie wiedzieliśmy, że będziemy ich naprawdę potrzebować. I jak zawsze, Ben i ludzie z Production Access Group zapewnili wsparcie na wyższym poziomie, aby pomóc w zebraniu wszystkiego razem”.
Dostępne w różnych rozmiarach i konfiguracjach, ekspandery Allen & Heath DX pozwalają na dodanie zdalnych wejść / wyjść częstotliwości 96 kHz do systemu dLive, Avantis, AHM-64 lub SQ. Jednostki DX łączą się za pomocą pojedynczego kabla Cat5e z dLive Surface, MixRack, kompatybilnym mikserem lub jednostką DX upstream poprzez blokowany port EtherCon. Drugi blokowany port EtherCon zapewnia redundantne połączenie z pasującym sprzętem lub połączenie łańcuchowe z dalszym DX-em w celu uzyskania dodatkowych zdalnych wejść / wyjść. Unikalna funkcja automatycznego dopasowywania oprogramowania automatycznie synchronizuje wszystkie jednostki DX z resztą systemu. Każdy z pięciu ekspanderów DX164-W wybranych przez Calvary Church zapewnia łączność 16 XLR wejście / 4 XLR wyjście w unikalnej obudowie do montażu na ścianie lub podłodze, co pozwala na dodatkowe 80 wejść i 20 wyjść w całym obiekcie.
„Używamy również protokołu Dante do przesyłania dźwięku w całym obiekcie, do i z sześciu komputerów produkcyjnych i z instrumentami muzycznymi oraz do zarządzania dźwiękiem z bezprzewodowych odbiorników cyfrowych Shure ULX-D” – dodaje Roehl. „Po tym, jak podłączyliśmy mocowania ACE Backstage, wszystko jest czyste, schludne i gotowe do pracy. Każdy boks na scenie pasuje do DX164-W, sześć gniazd zasilania i osiem pozycji na złącza Neutrik serii D, z których mamy jedną dla wyjścia pętli DX, dwie dla połączeń Dante i dwie dla 3 i 5-pinowych DMX (Multiplex cyfrowy). Cały czas się rozwijamy, więc zadbaliśmy o uwzględnienie trzech dodatkowych pozycji w boxie na przyszłość. Kto wie, co dodamy dalej ”.
„Kościół Calvary z pewnością pokazuje kompleksowe podejście rozwiązań „ Everything I / O ” Allen & Heath – komentuje Cathi Strader, prezes ACE Backstage. „Nasz system boksów Stage Pocket 174SLBK ładnie współpracuje z ekspanderem DX164-W i duetem potrójnych paneli, zapewniając na scenie dostęp zarówno do cyfrowych wejść / wyjść, jak i dodatkowych połączeń. To świetna sprawa napotykanie tego typu projektów – DMX i Dante, zasilanie i AoIP w uporządkowanym boksie podłogowym, kreatywność połączona z wygodą”.